HTML

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Linkblog

Archívum

2010.06.09. 17:09 sargarigo

Hogyan szopat egy olasz kurva, avagy olajdekni újratöltve


Alfa őrült vagyok
Tudom,dobjatok meg kővel,de ez van:-)
18 éves vasakat hajtok 164-es ,155-öst.
Nem mondom,hogy felhőtlen a kapcsolatunk,akadnak súrlódások,apróbb bosszantások,de azért imádom őket.
A komáromi alfatali felé elkezdett az én hűtlen dögöm,csúnyán füstölni,persze nem egyszerűen,ahogy minden olasz dögtől elvárhatná az ember,a kipufogóból.
Nem,mellőle.
Valahol folyik az olaj.Nem jó hír,sőt rossz,de a rossz hírek fogadásában már vérprofi vagyok,hazatérve tárt emelőkkel vártam.
Talján kurvám addig megevett minden olajat,amit a környéken csak kapni lehetett.
Szóval,dekni le,tömít,vissza??Persze,ilyen egyszerű mi??
Kipuff le,természetesen az egész elejét le kell szedni,majd a maradék 18 változó eredetű és kulcsnyílású csavartól kell megszabadulni,miután a féltengelyt is lelazítottam.
Közben simán eltelt egy nap,a hátam görcsben,ja nem mondtam,hogy nincs aknám?
A szúnyogok partyt rendeztek a lábamon,és néha feljebb is.
Délutánra már nem csapkodtam,csak némán fájlaltam a kezem,ami mindig beleakadt valami kiálló vasba,félúton a szúnyoggyilkosság felé.Hagy zabáljanak,nekik is kell enni....
Második napom a kurva alatt!!
Összeraktam,tömítettem,anyáztam,betekertem 3 km csavart,megetettem a 2.-ik magyar északi szúnyoghadtestet.
Már csak várni kell,türelmesen 24 órát.
Letelt.
Lassan az őrületbe kerget ez a dög.Ma beindítottam,ropira morzsoltam az ujjaimat,remélve,hogy nem fog folyni a vére.De folyatta!!
Semmibe vette a kezdődő idegbajomat,és a sajgó hátamat,továbbra is nyomta az olajat,vidáman vigyorogva.
Nincs mese, szét kell szedni.
Szívósor le,persze műteni kellett megint,lassan beadom a disszertációmat a balesetibe,biztos vizsgakérdés lesz-alfát szerelt már?
Fel van véve.....
Szóval miután kibeleztem, vettem észre,hogy az olajgomba alatt áll az olaj.
Csak úgy,ott álldogál mintha természetes lenne,hogy az első neander-völgyi asszonyvontatásahajánálfogva ideje óta,ő ott van,alattomosan,sunyin,meghúzódva a szívósor árnyékában.
Akkor már derengett,hogy megint luzer vagyok,és bedőltem Neki,hogy csak azt akarta,hogy foglalkozzak vele,nyomogassam, tekergessem,vele legyek a nap minden percében.
Megkapta.
Megelégedett vajon a két napi szívatással??
Ez a jövő titka......
De most a placcon van megint,kelleti magát,riszálja a seggét,pislog,ha meglátja a másikat szembe jönni.
Élvezi..
Élvezem.....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://alfaszerelem.blog.hu/api/trackback/id/tr282069369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása